حمل و جابجایی میز ناهارخوری در هنگام اسباب کشی

حمل و جابجایی میز ناهارخوری در هنگام اسباب کشی

حمل و جابجایی میز ناهارخوری (Moving the dining table) در هنگام اسباب کشی یکی از مواردی است که نیاز به دقت کافی و رعایت اصول ایمنی دارد. این فرآیند ممکن است برای برخی افراد ساده و آسان به نظر برسد، اما برای برخی دیگر یک پروسه سخت و پر از دردسر باشد. جابجایی میز و مبلمان بدون رعایت نکات مهم می‌تواند موجب آسیب رساندن‌ به میز و حتی خود شما شود، و هزینه‌های اضافی را به دنبال داشته‌‌ باشد.

نحوه بسته بندی میز ناهارخوری

بسته‌ بندی میز ناهارخوری به صورت اصولی و با رعایت نکات ایمنی یکی از موارد مهمی است که در هنگام اسباب کشی توسط کارکنان ما مدنظر قرار می‌گیرد. در ادامه، نحوه بسته‌بندی میز ناهارخوری را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم:

خالی کردن میز: ابتدا باید میز را کاملاً خالی کنید. همه چیز باید از روی میز برداشته شود، از جمله ظروف، پارچه‌ یا رومیزی و هر چیز دیگری که روی میز قرار دارد.

پاک کردن میز: قبل از بسته‌بندی، مطمئن شوید که میز از هرگونه گرد و غبار و لکه پاک شده‌ باشد. با یک پارچه نرم و مرطوب، سطح میز را به دقت پاک کنید.

جدا کردن قطعات قابل جدا شدن: اگر میز دارای قطعات جداشدنی مانند پایه‌ها، سطح شیشه‌ای یا قطعات دیگر است، باید آنها را جدا کنید. این کار وزن میز را کاهش می‌دهد و از آسیب به قطعات حین حمل جلوگیری می‌کند.

استفاده از پوشش های محافظ: قبل از بسته‌بندی، می‌توانید از مواد محافظ مانند پوشش‌ها یا کاورهای محافظ مخصوص استفاده کنید. این مواد می‌توانند سطح میز را در برابر خطرات محافظت کنند.

بسته‌ بندی میز: حالا می‌توانید میز را بسته‌بندی کنید. اگر میز دارای قطعات جداشدنی است، آنها را به طور جداگانه بسته‌بندی کنید. سپس میز را با یک کاور پلاستیکی یا فومی محکم بسته‌ بندی نمایید. اطمینان حاصل کنید که میز به طور کامل کاور شده‌ است.

برچسب گذاری: نام مالک و یا هر چیزی که برای شناسایی و گم نشدن میز در زمان اسباب کشی مفید باشد، روی بسته‌بندی قرار دهید.

انتقال با احتیاط: در هنگام انتقال، میز را با احتیاط و بدون عجله حمل کنید. از دستگاه‌های حمل بار مانند دستگاه‌های جابجایی مثل ترولی استفاده کنید تا وزن میز و احتمال آسیب و صدمه را به حداقل برسانید.

نحوه بسته بندی میز ناهارخوری

جابجایی میز ناهار خوری در اسباب کشی

بسته بندی میز ناهار خوری چوبی

میزهای ناهارخوری‌ چوبی در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته‌ می‌شوند و طراحی های متنوعی دارند، که با توجه به استفاده از چوب های مختلف در ساخت آنها از حساسیت و ارزش بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بسته‌بندی آن نیازمند دقت بسیار زیادی می‌باشد. ما در باربری پیشروبار با توجه به اهمیت و ارزش مادی این میزها از تکنیکها و تجهیزات حرفه‌ای در جهت بسته‌ بندی ایمن و اصولی میزهای ناهارخوری چوبی استفاده می‌کنیم تا در طول فرآیند باربری آسیبی به این مدل میزها وارد نشود. 

بسته بندی میز ناهار خوری چوبی

بسته بندی میز ناهار خوری استیل

میزهای ناهارخوری استیل به دلیل ظاهر زیبایی که دارند، به عنوان یکی از لوکس ترین اثاثیه خانگی، در دکوراسیون داخلی منازل و رستوران‌ها شناخته می‌شوند. فرآیند جابجایی و بسته‌ بندی این مدل میزها باید با احتیاط کامل انجام شود. بسته‌بندی آن به گونه ای انجام گردد، تا تمام سطح و پایه های میز کاملا کاور شده‌ و در طول جابجایی و حمل در ماشین باربری روی سطح و پایه های میز اثر خراشیدگی ایجاد نگردد. 

بسته بندی میز ناهار خوری استیل

بسته بندی شیشه میز ناهارخوری

بسته‌‌بندی شیشه میز ناهارخوری باید طوری انجام شود، که از لحاظ ایمنی، از شکستن‌ و خرد‌ شدن‌ آن در حین حمل و جابجایی جلوگیری کند. در این راستا، بسته‌بندی مناسب باید با توجه به شکل و اندازه شیشه میز ناهارخوری، به منظور جلوگیری از شکستن‌ و حفاظت از آن و بسته‌ بندی با استفاده از فوم و پوشش های محافظتی انجام گردد. و همچنین در حین جابجایی کلیه جوانب احتیاط کاملا رعایت شود تا به سلامت به مقصد برسد. 

بسته بندی شیشه میز ناهارخوری

چیدمان میز ناهار خوری در ماشین باربری

کارکنان ما در باربری پیشروبار کرج با بکار بردن‌ تجهیزات حرفه ای حمل بار، نظیر استفاده از تسمه‌ حمل بار و طناب های محکم، میز را در داخل کامیون به صورت ثابت در جای خود قرار می‌دهند‌ تا در طول مسیر، و بر اثر تکانها و ضربه‌ هایی که ممکن است به وجود آید، به میز هیچگونه صدمه‌ و آسیبی وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با پیشروبار تماس بگیر